Известие

Collapse
No announcement yet.

На алфа 33 8 клапана с карбуратор,кой точно е белега за зацепване на ремъците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • На алфа 33 8 клапана с карбуратор,кой точно е белега за зацепване на ремъците

    Колеги интересува ме на кой от трите белега да зацепя ремъците.В ръконодството пише на Т белег обаче при мен такъв няма..има две дупки около 8-9 милиметра и след тях има един стърчащ нит,който е около 5 милиметра.В момента ремъците са зацепени на този стърчеащ нит.Обаче няма такава мощност колата,каквато трябва да има една истинска алфа.А и разхода е висок,което ме навежда на мисълта за неправилно зацепване.
    alfa 33 1.5 boxer-85

    Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

  • #2
    Първоначално публикувано от ventutsy Покажи съобщение
    Колеги интересува ме на кой от трите белега да зацепя ремъците.В ръконодството пише на Т белег обаче при мен такъв няма..има две дупки около 8-9 милиметра и след тях има един стърчащ нит,който е около 5 милиметра.В момента ремъците са зацепени на този стърчеащ нит.Обаче няма такава мощност колата,каквато трябва да има една истинска алфа.А и разхода е висок,което ме навежда на мисълта за неправилно зацепване.
    Със сигурност си я зацепил грешно, защото именно на тези буква Т буталата са в горна мъртва точка (ГМТ) на 1-ви и 2-ри цилиндър. Ака не можеш да я откриеш тая буква, просто отвий свещта на 1-ви цилиндър, вкарай тънка отверка и върти напред-назад, докато отверката ти покаже горе-долу къде е ГМТ . Тогава може и по-лесно да откриеш буквата.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Аз така направих с отверката като се усъмних че нещо не е наред.Ама в ГМТ на 1 цилиндър (т.е. като избута отверката най-навън) на маховика няма никакъв белег. В момента е зацепена на 2-3 зъба от ГМТ.Колата пали и работи относително стабилно.Но ме интересува дали ако се зацепят белезите на разпр. валове точно при най-високата точка на буталото на първи цилиндър,ще заработи мотора по-добре и ще свали ли разхода например.
      alfa 33 1.5 boxer-85

      Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

      Comment


      • #4
        Със сигурност ли на всяка 33 ка има такъв белег буквата Т.Питам за да не търся нещо което не съществува.И благодаря за отговорите
        alfa 33 1.5 boxer-85

        Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

        Comment


        • #5
          Всеки боксер, независимо от година на производство, кубатура или модел има белег Т на маховика. Това е ГМТ и всяко друго зацепване на друго място е неправилно . Освен, че мотора губи мащност и равномерен ход, има и голяма вероятнос да удари клапан в буталото, ако не е зацепен на точните белези.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Всеки боксер, независимо от година на производство, кубатура или модел има белег Т на маховика. Това е ГМТ и всяко друго зацепване на друго място е неправилно . Освен, че мотора губи мащност и равномерен ход, има и голяма вероятнос да удари клапан в буталото, ако не е зацепен на точните белези.
            Благодаря за отговора колега! Утре ще търся по-внимателно,защото явно тоя белег е трудно забележим. И още един изключително тъп въпрос.Дали е възможно ремъците да са зацепени на 180 градуса,т.е. нали на 1 оборот на разп валове отговарят 2 оборота на коляновия вал.Та дали колата ще пали ако са зацепени ремъците на с 180 градуса грешка?!?
            alfa 33 1.5 boxer-85

            Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

            Comment


            • #7
              Белега си е там,леко вкопан е вероятно покрит с ръжда и затова не го виждаш,няма и да го видиш просто така .Вземи един контактен спрей и пръскай там където смяташ.че е белега той ще си проличи,при мен така стана .
              Аз да питам по разбиращите , възможно ли е шайбата на 2ри и 4ти цилиндър да се набие грешно тоес има ли някакви легла за да неможе да баде сложена погрешно , питам защото колата е била удряна а въпросната шайба счупена и сменена ?
              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ventutsy Покажи съобщение
                Благодаря за отговора колега! Утре ще търся по-внимателно,защото явно тоя белег е трудно забележим. И още един изключително тъп въпрос.Дали е възможно ремъците да са зацепени на 180 градуса,т.е. нали на 1 оборот на разп валове отговарят 2 оборота на коляновия вал.Та дали колата ще пали ако са зацепени ремъците на с 180 градуса грешка?!?
                Може да се зацепи на 180 градуса, няма да удари клапани, но няма и да запали.

                ---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:49 ----------

                Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                Белега си е там,леко вкопан е вероятно покрит с ръжда и затова не го виждаш,няма и да го видиш просто така .Вземи един контактен спрей и пръскай там където смяташ.че е белега той ще си проличи,при мен така стана .
                Аз да питам по разбиращите , възможно ли е шайбата на 2ри и 4ти цилиндър да се набие грешно тоес има ли някакви легла за да неможе да баде сложена погрешно , питам защото колата е била удряна а въпросната шайба счупена и сменена ?
                Има кръгла шпонка на вала, няма как да се обърка. Може да се сложи ангренажно колело от другата глава на обратно, но няма да легне на самия вал.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                  Белега си е там,леко вкопан е вероятно покрит с ръжда и затова не го виждаш,няма и да го видиш просто така .Вземи един контактен спрей и пръскай там където смяташ.че е белега той ще си проличи,при мен така стана .
                  Аз да питам по разбиращите , възможно ли е шайбата на 2ри и 4ти цилиндър да се набие грешно тоес има ли някакви легла за да неможе да баде сложена погрешно , питам защото колата е била удряна а въпросната шайба счупена и сменена ?
                  Сега ще се обиждаме ли?

                  Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                  Comment


                  • #10
                    Е как ще се обиждаме,издирваме от край време къде спят магаретата :Д събудихме доста от тях даже допинг им дадохме , ама явно има гътнати и безвъзмездно изядени .
                    П.С. поне при мен белезите при зацепване на ангренажните колела имаха разлика с половин зъб при абсолютно точно Т ,няма как да се направи да цепи косъма .
                    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                    Comment


                    • #11
                      Блатодаря колеги! Намерих го белега,вижда се само когато е напръскано с WD .Зацепих ремъците както трябва,защото бъха избягали с един зъб.Колата като чели почна да върви повече.
                      alfa 33 1.5 boxer-85

                      Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

                      Comment


                      • #12
                        е няма начин всичко си иска своето и аз като цапна една ракийка почвам да вървя по-добре,и добре че е бил само един зъб.
                        alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                        alfa 33 1.7 IE 92гд.
                        alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                        lancia delta 1.9td 99гд.

                        Comment


                        • #13
                          И двете глави ли бяха избягали?
                          Прави ми впечатление, че не си много убеден, че върви по-добре.
                          Преди да запалиш превъртя ли го на ръка няколко оборота и после пак да провериш как са белезите?
                          Питам, защото и едната глава да е зацепена грешно, пак се усеща голяма разлика.
                          Пак си провери центровката!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Аз само да вметна, че когато се отвори капака на клапаните, е много мажно и белега на разпределителния вал да се гледа внимателно и тогава всичко ще си дойда на мястото.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #15
                              Боби, говорим на един и същи език. За това и не писах!
                              Съгласен !
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X